INTERNET MARKETING

Pored dizajna i funkcionalnosti, web sajtu je neophodan interesantan sadržaj kao i promocija. Koristimo proverene strategije kako bismo na kreativan način obezbedili maksimalne rezultate!

DIGITALNE PROMOTIVNE PORUKE

Na internetu se mogu pronaći različiti termini i formulacije koji se odnose na internet marketing, a čije se značenje u osnovi svodi na prikaz reklamne poruke korisniku u digitalnom obliku.

Osim brojnih formulacija, ova oblast je bogata i opcijama (načinima) na koje je moguće korisniku prikazati poruku koja se odnosi na brend ili neki proizvod.

Neki od najpopularnijih načina su:

  • Društvene mreže
  • Email
  • Internet pretraživači ( SEO – optimizacija za pretraživače)
  • Baneri
  • Affiliate programi itd.

DRUŠTVENE MREŽE

Socijalne/društvene mreže u aktuelnom vremenu predstavljaju mesto na kojem je, kako se čini, prisutan ceo svet.

Oglašavanje na društvenim mrežama postala je očekivana aktivnost koja većini delatnosti zapravo i donosi zadovoljavajuće rezultate za kratko vreme, a u odnosu na druge oglasne mogućnosti, čak i vrlo povoljno.

Kako se tip sadržaja razlikuje od mreže do mreže, ostavljene su mogućnosti da se, uz malo kreativnosti i mašte, do korisnika dođe na razne načine (tekst, grafika, video, geolokacija i drugo).

Poverenje koje nam godinama ukazuju firme koje posluju u različitim oblastima čini nas ponosnim, te se neskromno možemo pohvaliti hiljadama korisnika društvenih mreža koji su pozitivno odreagovali na aktivnosti koje smo za njih kreirali. Like, share, komentar, praćenje stranice, prelazak na web sajt, realizacija željenih akcija na sajtu i sl. su parametri kojima se mere rezultati uspešnosti kampanje.

Bilo da je u pitanju osmišljavanje kompletnih strategija nastupa ili pojedinačnih kampanja za potrebe naših klijenata, realizujemo planiranje i sprovodimo aktivnosti na adekvatnim društvenim mrežama, koje će za uloženi novac dati i odgovarajuće rezultate.

Aktivnosti koje sprovodimo prema potrebama:

  • Osmišljavanje strategije nastupa na društvenim mrežama
  • Vođenje stranica na društvenim mrežama
  • Kreiranje sadržaja za društvene mreže
  • Osmišljavanje, kreiranje, prilagođavanje i slanje izveštaja o pojedinačnim kampanjama

SEO – OPTIMIZACIJA ZA PRETRAŽIVAČE

Optimizacija za pretraživače kao deo internet marketing stategije predstavlja proces prilagođavanja sadržaja web sajta onome što je svima poznato kao “ključne reči”, odnosno, pojmovima koje bi ciljani korisnik interneta ukucao (u današnje vreme i izgovorio) u pretraživač.

Ovaj proces obuhvata skup tehnika koje se sprovode nad sadržajem stranice kao najvažnijem elementu optimizacije (on-page seo), dok se paralelno, kroz razne aktivnosti na internetu kreira ukupna slika o toj stranici (link building, socijalne aktivnosti i dr.).

Spoj ovih tehnika i aktivnosti sprovedenih nad kvalitetnim autorskim sadržajem, vremenom kao rezultat obezbeđuju bolji plasman u vidu pozicioniranja rezultata kod pretraživanja ciljanih ključnih reči.

Važno je znati i prihvatiti da je pretraživače gotovo nemoguće prevariti. U algoritam koji računa nešto poput prosečne ocene neke stranice, pored tehnika optimizacije, uvršteno je i ponašanje korisnika koji su posetili tu stranicu. Sumu ponašanja čine parametri poput zadržavanja na njoj, prelazak na druge stranice u okviru sajta, konverzije u vidu navođenja korisnika prema stranici gde želite da se njegova poseta završi (kontakt stranica, korpa, ponuda….) i sl.

Za uspešnu optimizaciju neophodno je vreme za koje treba kreirati kvalitetan sadržaj, pratiti i prilagoditi ga ponašanju korisnika, sprovesti tehnike optimizacije nad kreiranim sadržajem kao i aktivnosti na socijalnim mrežama i na taj način obezbediti sveukupan utisak koji će vremenom zasigurno obezbediti zadovoljavajuće rezultate.

KREIRANJE SADRŽAJA

Pored lepo dizajniranog i funkcionalnog web sajta potrebno je pripremiti i koristan sadržaj, imajući u vidu da je to ono po šta je korisnik došao.

 

Kada posmatramo širu sliku, svi elementi su važni, kako za korisnike interneta, tako i za pretraživače. Sadržaj je važno pripremiti tako da se lako vizuelno skenira i za kratko vreme korisniku omogući da razume gde je došao i šta tu može pročitati, kako bi odlučio da li ga to interesuje. Ukoliko ga interesuje, treba mu ponuditi da se o tematici detaljnije informiše.

 

Sadržaj treba prilagoditi mediju putem kojeg ga distribuirate do njegovih konzumenata. Tako gledajući, potpuno je razumljivo da količinu tekstualnog sadržaja u vidu jedne A4 stranice, postavljene u vidu Facebook statusa, vrlo verovatno mnogi neće pročitati. Takođe, sadržaju dužine jednog twitt-a, nije mesto na zasebnoj blog stranici.

 

Obimno iskustvo u pisanju sadržaja za web sajtove, blogove i socijalne mreže koje je našim klijentima dalo rezultate u vidu poseta, jačanja brenda i povećanja prodaje, upotrebili bismo kao referencu u ovoj oblasti.

 

Usluge kreiranja sadržaja za razna područja primene i distribucije vršimo na jednokratnom ili kontinuiranom nivou, u zavisnosti od potreba naših klijenata.

Kontakt
Adresa

Janka Veselinovića 2
21000 Novi Sad, Srbija

Telefoni

Mobilni: +381 (0)65 24 42 432
Skype: kontera.office

E-mail
Radno vreme

Ponedeljak-Petak: 9:00 – 17:00
Subota i nedelja: neradni